Гейміфікація, як засіб ефективного навчання в інклюзивному класі
Удосканалити знання, вміння та навички освітян, які дозволять впроваджувати гейміфікацію в нормотиповому та інклюзивному освітньому процесі; креативно організовувати освітнє середовище засобами гейміфікації; проводити діагностику знань учнів ігровими підходами; організовувати соціалізацію та адаптацію до середовища методами гейміфікації.
Подати заявку
1028
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1. Інклюзивна компетентність
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали вебінару;
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Вступ
- Що таке гейміфікація?
- Гейміфікація в інклюзивному класі
- Функції гейміфікація в інклюзивному класі
- Принципи планування
Учасник / учасниця:
- впроваджує гейміфікацію в нормотиповому та інклюзивному освітньому процесі;
- креативно організовує освітнє середовище засобами гейміфікації;
- проводить діагностику знань учнів ігровими підходами:
- організовує соціалізацію та адаптацію до середовища методами гейміфікації.
- Учаснику/учасниці необхідно здійснити організаційний внесок за реквізитами, які будуть надіслані на особисту електронну адресу (вартість освітньої послуги - 60 грн.)
- Можливість переглянути вебінар на платформі YouTube (пряма трансляція - 02.02.22 р., в записі - постійно), за посиланням, яке надійде на особисту електронну адресу
- Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання, яка надійде разом з інформаційним листом на особисту електронну адресу.
- 02.02.2022 р. о 19.00 - пряма трансляція на платформі YouTube
- з 03.02.2022 - постійно