Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Гейміфікація, як засіб ефективного навчання в інклюзивному класі

Удосканалити знання, вміння та навички освітян, які дозволять впроваджувати гейміфікацію в нормотиповому та інклюзивному освітньому процесі; креативно організовувати освітнє середовище засобами гейміфікації; проводити діагностику знань учнів ігровими підходами; організовувати соціалізацію та адаптацію до середовища методами гейміфікації.

Гейміфікація, як засіб ефективного навчання в інклюзивному класі

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «Освіта без умов»

Розробники / розробниці програми:

Громадська організації «Освіта без умов»

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (дистанційна)

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Учасникам надаються матеріали вебінару;
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Вступ
  • Що таке гейміфікація?
  • Гейміфікація в інклюзивному класі
  • Функції гейміфікація в інклюзивному класі
  • Принципи планування 

Учасник / учасниця:

  • впроваджує гейміфікацію в нормотиповому та інклюзивному освітньому процесі;
  • креативно організовує освітнє середовище засобами гейміфікації;
  • проводить діагностику знань учнів ігровими підходами:
  • організовує соціалізацію та адаптацію до середовища методами гейміфікації.
  • Учаснику/учасниці необхідно здійснити організаційний внесок за реквізитами, які будуть надіслані на особисту електронну адресу (вартість освітньої послуги - 60 грн.)
  • Можливість переглянути вебінар на платформі YouTube (пряма трансляція - 02.02.22 р., в записі - постійно), за посиланням, яке надійде на особисту електронну адресу
  • Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання, яка надійде разом з інформаційним листом на особисту електронну адресу.
  • 02.02.2022 р. о 19.00 - пряма трансляція на платформі YouTube
  • з 03.02.2022 - постійно