Організація інклюзивного освітнього процесу «Inclusive Lab»
Мета: удосконалювати знання, вміння та навички організовувати інклюзивний освітній процес в умовах воєнного стану; поширювати закордонний досвід з організації інклюзивного процесу; організовувати освітній процес в закладі освіти за принципами рівності між усіма учасниками освітнього процесу.
Подати заявку
845
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники ЗДО, ЗССО та ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
Ресурсні зустрічі направлені на створення якісного інклюзивного навчання
- удосконалив (-ла) знання, вміння та навички організовувати інклюзивний освітній процес в умовах воєнного стану;
- використовувати иа поширювати закордонний досвід з організації інклюзивного процесу;
- організовувати освітній процес в закладі освіти за принципами рівності між усіма учасниками освітнього процесу.
- Учаснику/учасниці необхідно заповнити реєстраційну форму Перейти за покликанням та подати заявку на НПМ EdWay
- Зустрічі проходять на платформі відеоконференцій Zoom, яку необхідно мати на стаціонарному комп'ютері або ноутбуці та транслюються на платформі YouTube на каналі Організації Перейти за покликанням ;
- Під час відеозустрічей заходити під васним прізвищем та ім'ям;
- Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію.
№ | Назва ресурсної зустрічі | Вид | Кількість годин | Дата та час реалізації | Виконавець |
1 | Особливості моделювання роботи вчителя інклюзивного класу | Вебінар | 1 | 15.05.2022 12 год 00 хв | О. Гордійчук |
2 | Інклюзивні практики у протидії агресії і війні | Вебінар | 1 | 22.05.2022 12 год 00 хв | Н. Тарнавська |
3 | Співучителювання для якісної організації інклюзивного освітнього та виховного процесу | Вебінар | 1 | 29.05.2022 12 год 00 хв | А. Дудка |
4 | Категорії (типи) труднощів та рівні підтримки дітей з особливими освітніми потребами | Вебінар | 1 | 05.06.2022 12 год 00 хв | О. Рибак |
5 | Ресурсна зустріч | Вебінар | 1 | 12.05.2022 12 год 00 хв |