Ресурсна підтримка освітянської спільноти в умовах воєнного стану
Удосконалювати знання, вміння та навички організовувати якісний освітній процес в умовах воєнного стану; вирішення проблемних питань, які трапляються на шляху організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та карантину; поширювати закордонний досвід з організації освітнього процесу та використовувати його у своїй педагогічній діяльності; організовувати освітній процес в закладі освіти за принципами комплексного формування ключових компетентностей та наскрізних умінь.
Подати заявку
846
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники ЗДО, ЗССО та ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
Ресурсні зустрічі направлені на створення якісної організації освітнього процесу в умовах воєнного стану
- удосконалив (-ла) знання, вміння та навички організовувати якісний освітній процес в умовах воєнного стану;
- ров'язує проблемні питання, які трапляються на шляху організації освітнього процесу в умовах воєнного стану та карантину засобами підтримки від освітян;
- використовує закордонний досвід з організації освітнього процесу у своїй педагогічній діяльності;
- організовує освітній процес в закладі освіти за принципами комплексного формування ключових компетентностей та наскрізних умінь.
- Учаснику/учасниці необхідно заповнити реєстраційну форму Перейти за покликанням та подати заявку на НПМ EdWay
- Зустрічі проходять на платформі відеоконференцій Zoom, яку необхідно мати на стаціонарному комп'ютері або ноутбуці та транслюються на платформі YouTube на каналі Організації Перейти за покликанням ;
- Під час відеозустрічей заходити під васним прізвищем та ім'ям;
- Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію.
№ | Назва ресурсної зустрічі | Вид | Кількість годин | Дата та час реалізації | Виконавець |
1 | Організація освітнього процесу дітей ВПО: кращі практики | Вебінар | 1 | 20.05.22 18 год 00 хв | О. Гуменюк А. Ткачук І. Нащубська В. Черномазюк |
2 | Безпека у соціальних мережах | Вебінар | 1 | 27.05.22 18 год 00 хв | Т. Коваленко |
3 | Гейміфікація інклюзивного освітнього процесу | Вебінар | 1 | 01.06.22 18 год 00 хв | О. Майборода |
4 | Ресурс педагога для розвитку емоційного інтелекту | Вебінар | 1 | 12.06.22 18 год 00 хв | А. Дудка |
5 | Ресурсна зустріч | Вебінар | 1 |