Міжнародний освітній фестиваль «EdFast 2022. Освіта без кордонів»
Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи; удосконалити знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу; інтегрувати навчальні предмети засобами STEAM-технологій; донести актуальність упровадження STEAM-технологій в ЗЗСО та способи організації роботи; удосконалити уміння організовувати якісний інклюзивний освітній процес; формувати навички впроваджувати інклюзію у закладі освіти засобами інноваційних технологій та практичного досвіду освітян; організовувати підтримку дітей, які мають статус внутрішньо переміщеної особи; використовувати закордонний досвід організації освітнього процесу.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Математична компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Соціально-емоційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники ЗССО та ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В1. Інклюзивна компетентність
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
Міжнародний освітній фестиваль «EdFast 2022. Освіта без кордонів» містить три тематичні дні:
- перший день - STEAM-освіти та впровадження інноваційних технологій - 10 годин (вебінари та сесії запитань-відповідей - 8 годин, самостійна робота - 1 година, сертифікація - 1 година)
- другий день - Нова українська школа 5.0 - 10 годин (вебінари та сесії запитань-відповідей - 9 годин, сертифікація - 1 година)
- третій день - Інклюзивний освітній процес - 10 годин (вебінари та сесії запитань-відповідей - 8 годин, самостійна робота - 1 година, сертифікація - 1 година)
Учасник/учасниця:
- підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійної компетентностей освітян та забезпечують навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи;
- удосконалив/удосконалила знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу;
- може інтегрувати навчальні предмети засобами STEAM-технологій;
- упроваджує STEAM-технологій в ЗЗСО та способи організації роботи;
- удосконалив/удосконалила уміння організації якісного інклюзивного освітнього процесу;
- сформував/сформувала навичок впроваджувати інклюзію з закладі освіти засобами інноваційних технологій та практичного досвіду освітян;
- організовує підтримку дітей, які мають статус внутрішньо переміщеної особи;
- використовує закордонний досвід організації освітнього процесу.
- Учаснику/учасниці необхідно заповнити реєстраційну форму Перейти за покликанням та подати заявку на НПМ EdWay
- Реалізовується на платформі YouTube на каналі Організації Перейти за покликанням в онлайн форматі
- Пройти сертифікацію за результатами участі Перейти за покликанням до 26 червня 2022 року
- Участь - безкоштовна
- За результатами проходження програми підвищення кваліфікації «Міжнародний освітній фестиваль «EdFast 2022. Освіта без кордонів» видається документ, що підтверджує результати навчання - сертифікат про підвищення кваліфікації здійснивши сертифікаційний внесок:
- перший день - 10 годин (0,33 кредитів) - 150 гривень
- другий день - 10 годин (0,33 кредитів) - 150 гривень
- третій день - 10 годин (0,33 кредитів) - 150 гривень
- повний пакет - 30 годин (1 кредит ЄКТС) - 350 гривень
Після чого Вам надійде сертифікат про підвищення кваліфікації та кейс із матеріалами спікерів - 27 червня 2022 року
День 1. STEAM-освіти та впровадження інноваційних технологій
15 червня 2022 року
№ | Назва теми | Вид | Кількість годин | Час реалізації | Виконавець |
1 | Відкриття | 9 год. 00 хв. | |||
2 | «Як швидко знайти ідею для STEAM-проєкту» | Вебінар | 1 | 9 год. 10 хв. | В. Косик |
3 | «Інноваційні рішення у формуванні іншомовної компетентності» | Вебінар | 1 | 10 год. 10 хв. | Н. Кондрашова |
4 | «Медіаінформаційна грамотність у закладі освіти: як і для чого?» | Вебінар | 1 | 11 год. 10 хв. | С. Богдзієвич |
5 | «STEM i STEAM освіта на уроках математичної освітньої галузі» | Вебінар | 1 | 12 год. 10 хв. | М. Ефременко |
6 | «Робототехніка як один з напрямів сучасної STEM-освіти» | Вебінар | 1 | 13 год. 10 хв. | М. Нестеренко |
7 | Тема уточнюється | Вебінар | 1 | 14 год. 10 хв. | В. Станецька |
8 | Тема уточнюється | Вебінар | 1 | 15 год. 10 хв. | О. Думишинець |
9 | «Освітні рішення LEGO Education як інструмент впровадження програми Нової Української Школи» | Вебінар | 0,5 | 16 год. 10 хв. | Ю. Дінчева |
10 | «Виставка «Stem is Fem»» | Вебінар | 0,5 | 16 год. 40 хв. | Є. Коренко |
11 | Ознайомлення з додатковими матеріалами | Самостійна робота | 1 | ||
12
| Сертифікація | Заповнення форми зворотнього зв'язку | 1 | до 26.06.22 | |
Всього | 10 |
День 2. Нова українська школа 5.0
16 червня 2022 року
№ | Назва теми | Вид | Кількість годин | Час реалізації | Виконавець |
1 | Відкриття | 9 год. 00 хв. | |||
2 | «Державний стандарт НУШ (базова школа): аспекти впровадження» | Вебінар | 1 | 9 год. 10 хв. | В. Іванова |
3 | «Діяльнісний підхід як реалізація концепції НУШ на урока інформатики» | Вебінар | 1 | 10 год. 10 хв. | С. Лавринець |
4 | «Баланс змістових ліній та освітніх вимог у ДСБСО: виклики для авторів навчальних матеріалів» | Вебінар | 1 | 11 год. 10 хв. | І. Костюк |
5 | «Стратегії літературної освіти в 5 класі НУШ: погляд крізь призму пілотування» | Вебінар | 1 | 12 год. 10 хв. | О. Слижук |
6 | «Використання онлайн-інструментів в умовах дистанційного/змішаного навчання» | Вебінар | 1 | 13 год. 10 хв. | І. Бакаленко |
7 | «Використання LEGO технології в освітньому просторі: наступність, можливості та перспективи» | Вебінар | 1 | 14 год. 10 хв. | О. Гуменюк А. Ткачук |
8 | «Формування ключових компетентностей на уроках математики в умовах нової української школи» | Вебінар | 1 | 15 год. 10 хв. | О. Майборода |
9 | «Нові формати природничої освіти, компетентнісний підхід і мистецтво оцінювання» | Вебінар | 1 | 16 год. 10 хв. | М. Рудич |
10 | Ознайомлення з додатковими матеріалами | Самостійна робота | 1 | ||
11 | Сертифікація | Заповнення форми зворотнього зв'язку | 1 | до 26.06.22 | |
Всього | 10 |
День 3. Інклюзивний освітній процес
17 червня 2022 року
№ | Назва теми | Вид | Кількість годин | Час реалізації | Виконавець |
1 | Відкриття | 9 год. 00 хв. | |||
2 | «Кооперативна організація уроку як основний інструмент інклюзії: моделювання» | Вебінар | 1 | 9 год. 10 хв. | Н. Тарнавська |
3 | «Диференційоване навчання» | Вебінар | 1 | 10 год. 10 хв. | А. Дудка |
4 | «Психологічна готовність педагогів до роботи з дітьми з ООП» | Вебінар | 1 | 11 год. 10 хв. | О. Рибак |
5 | «Інклюзивна освіта в умовах закладу дошкільної освіти» | Вебінар | 1 | 12 год. 10 хв. | І. Нащубська |
6 | «Освітні труднощі і стратегія побудови освітнього процесу для дітей з ООП з урахуванням рівнів підтримки» | Вебінар | 1 | 13 год. 10 хв. | Д. Прасол |
7 | «Організація інклюзивного освітнього процесу в очному та дистанційному форматі» | Вебінар | 1 | 14 год. 10 хв. | О. Бородін |
8 | «Раннє втручання - перша сходинка до інклюзії» | Вебінар | 1 | 13 год. 10 хв. | В. Камінська |
9 | «Розлади аутистичного спектру» | Вебінар | 1 | 16 год. 10 хв. | А. Сомова |
10 | Ознайомлення з додатковими матеріалами | Самостійна робота | 1 | ||
11 | Сертифікація | Заповнення форми зворотнього зв'язку | 1 | до 26.06.22 | |
Всього | 10 |