Інклюзивний освітній процес
Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти за інклюзивною формою здобуття освіти; удосконалити уміння організовувати якісний інклюзивний освітній процес; формувати навички впроваджувати інклюзію у закладі освіти засобами інноваційних технологій та практичного досвіду освітян; використовувати закордонний досвід організації освітнього процесу.
Подати заявку
1214
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інноваційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники ЗДО, ЗЗСО та ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
Тематичний напрямок «Інклюзивний освітній процес» триденного Міжнародного освітнього фестивалю «EdFast 2022. Освіта без кордонів» - 10 годин (вебінари та сесії запитань-відповідей - 8 годин, самостійна робота - 1 година, сертифікація - 1 година) у запису
Учасник/учасниця:
- підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти за інклюзивною формою здобуття освіти;
- удосконалив/удосконалила уміння організовувати якісний інклюзивний освітній процес;
- сформував/сформувала навички впроваджувати інклюзію у закладі освіти засобами інноваційних технологій та практичного досвіду освітян;
- використовує закордонний досвід організації освітнього процесу.
- Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
- Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 150 грн. реквізитами, які надійбуть після реєстрації;
- Реалізується навчання в дистанційні формі у запису;
- Посилання на запис та форма сертифікації надійдуть після виконання п.1 та п.2;
- За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 10 годин (0,33 кредитів) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
- Кейс з матерілами надійде на персональну електронну адресу.
№ | Назва теми | Вид | Кількість годин | Виконавець |
1 | Відкриття | |||
2 | «Кооперативна організація уроку як основний інструмент інклюзії: моделювання» | Вебінар | 1 | Н. Тарнавська |
3 | «Диференційоване навчання» | Вебінар | 1 | А. Дудка |
4 | «Психологічна готовність педагогів до роботи з дітьми з ООП» | Вебінар | 1 | О. Рибак |
5 | «Інклюзивна освіта в умовах закладу дошкільної освіти» | Вебінар | 1 | І. Нащубська |
6 | «Освітні труднощі і стратегія побудови освітнього процесу для дітей з ООП з урахуванням рівнів підтримки» | Вебінар | 1 | Д. Прасол |
7 | «Організація інклюзивного освітнього процесу в очному та дистанційному форматі» | Вебінар | 1 | О. Бородін |
8 | «Раннє втручання - перша сходинка до інклюзії» | Вебінар | 1 | В. Камінська |
9 | «Розлади аутистичного спектру» | Вебінар | 1 | А. Сомова |
10 | Ознайомлення з додатковими матеріалами | Самостійна робота | 1 | |
11 | Сертифікація | Заповнення форми зворотнього зв'язку | 1 | |
Всього | 10 |