Формування ключових компетентностей на уроках математики в НУШ 5-6 класи
Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи; удосконалити знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу; розглянути математичну компетентність як одну з найважливіших складових життєвих компетентностей, її компоненти; визначити шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики; інтегрувати ключові компетентності; проектування завдань з математики, які базуються на компетентнісному підході.
Подати заявку
1183
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Математична компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Математика
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Визначення компетенції та компетентності;
- Ключові компетентності НУШ;
- Математична компетентність як одна з найважливіших складових життєвих компетентностей, її компоненти;
- Шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики;
- Форми роботи на уроках математики для формування ключових компетентностей;
- Шляхи поєднання ключових компетентностей;
- Проектування завдань з математики, які базуються на компетентнісному підході.
Учасник/учасниця:
- підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи;
- удосконалив/удосконалила знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу;
- формує математичну компетентність як одну з найважливіших складових життєвих компетентностей та її компоненти;
- визначає шляхи формування ключових компетентностей учнів на уроках математики;
- інтегрує ключові компетентності;
- удосконалив/удосконалила навички проектування завдань з математики, які базуються на компетентнісному підході.
- Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
- Здійснити сертифікаційний внесок у розмірі 80 грн. за реквізитами, які надійдуть після реєстрації;
- Реалізується на платформі Zoom;
- Посилання на зустріч надійде після здійснення внеску;
- За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 3 годин (0,13 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
- Кейс з матеріалами надійде на персональну електронну адресу.
- 13.07.2022 р. о 11.00 - онлан-зустріч на платформі Zoom
- з 14.07.2022 - постійно