- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- онлайн-навчання
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- Усі
- Емоційно-етична компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Навчання впродовж життя
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Інше: Психологія
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
Дата | Тема і зміст | Кількість годин |
22.01.2023 (10.00) | Модуль 1. Поняття «Травма», «Травма війни» та інші види травматичних переживань
| 3 години |
29.01.2022 (10.00) | Модуль 2. Комплексний підхід у роботі з травмою (частина 1)
| 3 години |
12.02.2022 (10.00) | Модуль 2. Комплексний підхід у роботі з травмою (частина 1)
| 3 години |
19.02.2022 (10.00) | Модуль 4. Універсальність методу «Хібукі-терапія» у роботі з різними видами травми
| 3 години |
26.02.2022 (10.00) | Модуль 3. Використання елементів методу «Хібукі-терапія» з дитячою та підлітковою травмою та посттравмою, в тому числі для дітей з особливими освітніми потребами
| 3 години |
05.03.2022 (10.00) | Модуль 5. Використання елементів Хібукі-терапії для розвитку м'яких навичок на прикладі програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН)
| 3 години |
10.03.2022 | Сертифікація | 3 години |
10.03.2022 - 30.03.2022 | Супервізійні зустрічі та методична підтримка Супровід процесу, обговорення складних випадків, емоційна та методична підтримка | 9 годин |
В ході оволодіння програмою підвищення кваліфікації учасники й учасниці:
- познайомляться з теоретичними основами психолого-педагогічної підтримки дітей та підлітків методом «Хібукі-терапія», способами реалізації інтеграційної моделі терапії і навчання.
- розвинуть вміння діагностувати і складати індивідуальний план психолого-педагогічного супроводу дитини, що зазнала травмівних подій
- підсилять усвідомлення цілісної значущості фізичного, психічного і морального здоров’я дитини
Експертки/-ти:
- Дафна Шарон-Максимов. Освітня психологиня. Міжнародна експертка у роботі з травмою і посттравмою у дітей та підлітків. Ведуча спеціалістка Ізраїлю. Авторка методу «Хібукі-терапія» (Ізраїль).
- Доктор Шай Хен Галь. Головний психолог міністерства праці та соціальної політики (Ізраїль).
- Галина Сищук. Учителька початкових класів вищої категорії, психологиня, сертифікована учителька, півфіналістка Global Teacher Prize Ukraine 2020 та Teacher Innovation Cup 2020, засновниця центру діяльнісної освіти для учнів початкової школи (Україна).
- Ганна Єфімцева. Методистка ГО «ЕдКемп Україна», психологиня (Україна).
- Наталя Петренко. Практична психологиня вищої категорії, методистка, арттерапевтка, казкотерапевтка (Україна).
Сертифікація:
- основна умова сертифікації – присутність онлайн на 75 % занять;
- успішне виконання сертифікаційного завдання (портфоліо).