Навчальний курс з підготовки до конкурсу на зайняття посад керівників закладів освіти
Допомога директорам/майбутнім директорам якісно підготуватися до участі у конкурсі на зайняття посад керівників закладів освіти
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ГО "Клуб інтегрального лідерства освітян"Розробники / розробниці програми:
Клуб інтегрального лідерства освітян А.Багінська, магістр, директор гімназії "Либідь" м. Київ; С.Редько, к.псих.н., доцент; І.Линьова, к пед.н., доцент.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
- Педагог-організатор
- Інше
Перелік загальних компетентностей:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Розвиток управлінської компетентності
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Тема 1. Приймаємо рішення: бути чи не бути керівником закладу освіти? (психологічна діагностика) |
Тема 2. Нормативно-правове регулювання обрання, призначення на посаду керівника закладу освіти |
Тема 3. Підготовка до презентація перспективного плану розвитку закладу освіти |
Тема 4. Підготовка до перевірки знання законодавства у сфері освіти |
Тема5. Підготовка до перевірки професійних компетентностей конкурсантів шляхом письмового виконання ситуаційного завдання |
Самостійна робота, виконання домашніх завдань, створення презентацій тощо |
Круглий стіл (заключний). Обговорення та відповіді на запитання |
Результати навчання:
-теоретичні знання та практичні уміння щодо підготовки до конкурсу (оформлення і процес подання документів, підготовка презентації перспективного плану розвитку ЗО, знання нормативно-правової бази тощо);
-розвиток особистісних компетентностей учасників навчального курсу (критичне мислення, системне мислення, вміння презентувати і захищати перспективний план розвитку ЗО тощо)