Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ

Розвиток професійної компетентності керівних кадрів та педагогічних працівників зі створення системи моніторингу у закладі освіти.

МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ

Розробники / розробниці програми:

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • Інше: Флешкурс

Цільові авдиторії:

  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник керівника
  • Керівник
  • Консультант
  • Педагог-організатор

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Математична компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Основи андрагогіки
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Проєктувальна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Усі освітні галузі

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
  • Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Постійний доступ до навчальних матеріалів 

Шановні колеги!

Для успішного опанування змісту  заняття вам необхідно:

1.Ознайомитись із навчальним матеріалом до заняття 

2. Переглянути відеоурок 

2. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу за покликанням: 

3.Виконати практичну роботу: створити методичні вправи за темою за флешкурсу, врахувавши  ваш предмет викладання   та розмістити покликання в Google-формі після проходження тестування у розділі «Рефлексивний блок».

4.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання.  

Режим доступу до курсу:

Перейти за покликанням  

Бажаємо успіхів!

Після проходження курсу ви отримаєте

  • знання:
  • загальних засад моніторингу якості освіти як наукової галузі, його завдань на сучасному етапі;
  • наукових принципів організації та функцій педагогічного моніторингу;
  • нормативних вимог до обов’язкових напрямів системи моніторингу;
  • теоретичних і нормативних основ моніторингу .
  • уміння:
  • створювати програму моніторингового дослідження освітнього закладу;
  • доцільно обирати методи моніторингу.

Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу