МОНІТОРИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ У ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ
Розвиток професійної компетентності керівних кадрів та педагогічних працівників зі створення системи моніторингу у закладі освіти.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Розробники / розробниці програми:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Флешкурс
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Керівник
- Консультант
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Математична компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Основи андрагогіки
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Проєктувальна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі освітні галузі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:
1.Ознайомитись із навчальним матеріалом до заняття
2. Переглянути відеоурок
2. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу за покликанням:
3.Виконати практичну роботу: створити методичні вправи за темою за флешкурсу, врахувавши ваш предмет викладання та розмістити покликання в Google-формі після проходження тестування у розділі «Рефлексивний блок».
4.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання.
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
Після проходження курсу ви отримаєте
- знання:
- загальних засад моніторингу якості освіти як наукової галузі, його завдань на сучасному етапі;
- наукових принципів організації та функцій педагогічного моніторингу;
- нормативних вимог до обов’язкових напрямів системи моніторингу;
- теоретичних і нормативних основ моніторингу .
- уміння:
- створювати програму моніторингового дослідження освітнього закладу;
- доцільно обирати методи моніторингу.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу