Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Оцінювання в НУШ. Громадянська та історична освітня галузь

Формування в учительства знань та навичок, необхідних для якісного оцінювання досягнень здобувачів освіти з предметів громадянської та історичної освітньої галузі.

Оцінювання в НУШ. Громадянська та історична освітня галузь

Розробники / розробниці програми:

консультант Центру професійного розвитку - Віталій Дем'янчук

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (дистанційна)

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Організаційна компетентність
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Прогностична компетентність
  • Професійні компетентності галузевого спрямування

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Громадянська освіта
  • Історія
  • Правознавство

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність

Нормативні документи та рекомендації щодо оцінювання в НУШ.

Функції, види, форми та основні принципи оцінювання предметів громадянської та історичної освітньої галузі.

Оцінювання учнів, які навчаються за сімейною формою навчання.

Після проходження курсу учасники зможуть:

  • орієнтуватися в нормативно-правовому забезпеченні оцінювання в НУШ;
  • удосконалити компетентність педагогічного партнерства між учасниками освітнього процесу;
  • враховувати види, форми та основні принципи оцінювання учнівства у викладанні предметів громадянської та історичної освітньої галузі НУШ;
  • реалізовувати прогностичну, організаційну та оцінювально-аналітичну компетентність.