Оцінювання в НУШ. Громадянська та історична освітня галузь
Формування в учительства знань та навичок, необхідних для якісного оцінювання досягнень здобувачів освіти з предметів громадянської та історичної освітньої галузі.
Подати заявку
851
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської радиРозробники / розробниці програми:
консультант Центру професійного розвитку - Віталій Дем'янчукОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Громадянська освіта
- Історія
- Правознавство
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
Нормативні документи та рекомендації щодо оцінювання в НУШ.
Функції, види, форми та основні принципи оцінювання предметів громадянської та історичної освітньої галузі.
Оцінювання учнів, які навчаються за сімейною формою навчання.
Після проходження курсу учасники зможуть:
- орієнтуватися в нормативно-правовому забезпеченні оцінювання в НУШ;
- удосконалити компетентність педагогічного партнерства між учасниками освітнього процесу;
- враховувати види, форми та основні принципи оцінювання учнівства у викладанні предметів громадянської та історичної освітньої галузі НУШ;
- реалізовувати прогностичну, організаційну та оцінювально-аналітичну компетентність.