Профілактика професійного та емоційного вигорання педагогів
Допомогти знайти відповіді на питання: Чи зустрічались Ви з перевтомою, з небажанням щось робити, або йти на роботу? Чи відчували Ви себе людиною без енергії, ніби, «без батарейок»? Як допомогти собі у стресовій ситуації? Як навчитися себе рятувати та допомогти педагогічному колективу? Як уникати професійного та емоційного вигорання? Де брати ресурс? тощо
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ГО "Клуб інтегрального лідерства освітян"Розробники / розробниці програми:
С.Редько, к. психол.н., доцент; І.Гондюл, магістр, директор сш № 158; І.Линьова, к.пед.н., доцентОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- Інше: психологічна компетентність, запобігання вигоранню освітян
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
- Методист
- Начальник
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Основи андрагогіки
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: психологічна компетентність, запобігання вигоранню освітян
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
Тема_1 Профілактика професійного та емоційного вигорання педагогів
Тема_2 Деякі чинники попередження розвитку синдрому вигорання: управлінський аспект
Тема_3 “Як перетворити роботу з вигоранням на шлях до Себе”
Результати навчання:
-знання та розуміння причин та наслідків емоційного та професійного вигорання;
-розвиток особистісних компетентностей учасників тренінгу (формування позитивного мислення як здатності бачити шляхи вирішення професійних і життєвих проблем)