Автономія школи: можливості та проблеми
Допоможе усвідомити можливості автономії школи та знайти шляхи вирішення проблем
Подати заявку
332
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ГО "Клуб інтегрального лідерства освітян"Розробники / розробниці програми:
І.Линьова, к.пед.н., доцент; А.Багінська, магістр, директор гімназії "Либідь" м.Київ; Ю.Шукевич, магістр, директор Фінансового ліцею м.Київ; І.Лапіка, магістр. директор сш № 307Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- Інше
Цільові авдиторії:
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
Перелік загальних компетентностей:
- Лідерська компетентність
- Організаційна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Розвиток управлінської компетентності
- Автономія закладу освіти: нормативно-правове регулювання
- Результати аналітичного дослідження Центру ОсвітАналітика «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці»
- Реальний стан запровадження автономії школи у м. Києві: проблеми, протиріччя, можливості
- Можливі та ефективні форми реалізації автономії школи:
- Досвід реалізації фінансової автономії у Фінансовому ліцеї м. Києва
- Особливості впровадження автономії ЗЗСО у Деснянському районі м. Києва
- Модель реалізації автономії школи у м. Бровари
Результати навчання:
-знання та розуміння сутності й можливостей автономії школи;
-розвиток особистих компетентностей учасників майстер-класу (критичне та системне мислення)