Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Автономія школи: можливості та проблеми

Допоможе усвідомити можливості автономії школи та знайти шляхи вирішення проблем

Автономія школи: можливості та проблеми

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ГО "Клуб інтегрального лідерства освітян"

Розробники / розробниці програми:

І.Линьова, к.пед.н., доцент; А.Багінська, магістр, директор гімназії "Либідь" м.Київ; Ю.Шукевич, магістр, директор Фінансового ліцею м.Київ; І.Лапіка, магістр. директор сш № 307

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Форма підвищення кваліфікації:

  • Інше

Види підвищення кваліфікації:

  • Інше

Цільові авдиторії:

  • Директор
  • Завідувач
  • Заступник директора
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника
  • Керівник

Перелік загальних компетентностей:

  • Лідерська компетентність
  • Організаційна компетентність
  • Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Розвиток управлінської компетентності
  1. Автономія закладу освіти: нормативно-правове регулювання 
  2. Результати аналітичного дослідження Центру ОсвітАналітика «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці» 
  3. Реальний стан запровадження автономії школи у м. Києві: проблеми, протиріччя, можливості 
  4. Можливі та ефективні форми реалізації автономії школи:
  • Досвід реалізації фінансової автономії у Фінансовому ліцеї м. Києва 
  • Особливості впровадження автономії ЗЗСО у Деснянському районі м. Києва 
  • Модель реалізації автономії школи у м. Бровари

Результати навчання:

-знання та розуміння сутності й можливостей автономії школи;

-розвиток особистих компетентностей учасників майстер-класу (критичне та системне мислення)