Agile-підхід для організації проєктної діяльності в умовах дистанційного навчання
Розширити та поглибити уявлення про можливості використання Agile-підходу для організації проєктної діяльності в умовах дистанційного навчання
Подати заявку
660
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
НЕшкола чутливого вчителюванняРозробники / розробниці програми:
Пахомова Лідія Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, тренерка, фахівчиня з підготовки педагогічних працівників до використання інноваційних технологій у професійній діяльності, вчителька початкових класів Манченківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Люботинської міської ради Харківської області. Ялліна Вікторія Леонідівна - кандидатка педагогічних наук, викладачка кафедри освітології та інноваційної педагогіки Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди, доцент, доцент кафедриОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Проєктувальна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Професійна (професійно-технічна) освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Після завершення курсу наші слухачі отримують:
- сертифікат про підвищення кваліфікації (за результатами складання тесту);
- гайд «Сучасні засоби візуалізації проєктної діяльності в НУШ в умовах дистанційного навчання»
- доступ до матеріалів вебінару;
- можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
- Які основні труднощі перешкоджають реалізації проєктної діяльності в умовах тривалого дистанційного навчання?
- Як оптимізувати підготовку і реалізацію навчальних проєктів?
- Як забезпечити інтерактивну роботу учасників під час роботи над проєктом?
- Які цифрові технології використовувати для візуалізації проєктної діяльності?
У разі успішного завершення навчання учасниці/-ки курсу здобудуть наступні результати:
- ознайомляться зі специфікою організації проєктної діяльності під час дистанційного навчання за допомогою впровадження елементів Agile-підходу;
- удосконалять навички створення цифровізованих дошок Scrum і Kanban для організації проєктної діяльності.