Методичні аспекти організації та проведення занять із трудового навчання в дистанційному форматі
розвиток професійної компетентності педагогів-технологів щодо організації та проведення занять трудового навчання в дистанційному форматі
Подати заявку
409
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Дистанційна Академія ВГ ОсноваРозробники / розробниці програми:
Дистанційна Академія ВГ "Основа" та Калабурдін Олексій Олегович, учитель трудового навчання вищої категорії, учитель-методист.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Інноваційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Організаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Трудове навчання
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
Виступ присвячено питанням організації трудового навчання в дистанційних умовах. Буде розглянуто послідовність організації дистанційного навчання вчителем. Характеризуватимуться як форми взаємодії з дітьми, так й різноманітні електронні застосунки, які може використати вчитель у своїй професійній діяльності. Надаватимуться практичні поради щодо реалізації занять технологічного спрямування в умовах дистанту.
Зміст:
- Готовність учителя трудового навчання до впровадження дистанційної освіти.
- Ефективні шляхи організації дистанційного трудового навчання.
- Практичні поради та родзинки професійного досвіду роботи на відстані.
- Корисні посилання на допомогу вчителю
Учасники ознайомляться з організацією та проведенням занять трудового навчання в дистанційному форматі