Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Штучний інтелект у роботі вчителя: корисний інструмент чи загроза?

Мета програми полягає в тому, щоб ознайомити вчительство з можливістю використання штучного інтелекту в освіті, а також з потенційними ризиками та перевагами його використання. Учасники та учасниці програми дізнаються про те, як штучний інтелект може бути використаний для персоналізації навчання, надання зворотного зв'язку та оцінки знань учнівства, а також для створення віртуальних навчальних середовищ.

Штучний інтелект у роботі вчителя: корисний інструмент чи загроза?

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Думишинець Олександр Вікторович

Розробники / розробниці програми:

Думишинець Олександр Вікторович

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Майстер виробничого навчання

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інформатика

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Тривалість: 1 година:
    • Вступ до ШІ та його потенціалу для освіти
    • Переваги використання ШІ в освіті
    • Ризиків використання ШІ в освіті
  • Тривалість: 4 години
    • Практичні аспекти використання ШІ в класі
    • Як розробити та використовувати ШІ-інструменти для навчання
    • Як оцінити ефективність ШІ-інструментів
  • Тривалість: 1 година
    • Майбутнє ШІ в освіті
    • Як вчителям підготуватися до використання ШІ в класі

 

  • Вчителі зможуть після завершення навчання:
  • визначити потенціал використання штучного інтелекту (ШІ) в освітньому процесі.
  • обговорити потенційні переваги та ризики використання ШІ в освіті.
  • розробити та використовувати наявні ШІ-інструменти для навчання.
  • оцінити ефективність ШІ-інструментів.
  • розробити стратегії для вирішення потенційних проблем, пов'язаних із використанням ШІ в освіті.
  • поглибити свої знання про ШІ та його потенціал для освіти.
  • розвинути навички, необхідні для ефективного використання ШІ в класі.
  • обмінятися досвідом з іншими вчителями щодо використання ШІ в освіті.
  • створити мережу однодумців, які зацікавлені в використанні ШІ в освіті.