Організація соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО засобами освітніх онлайн-ресурсів
Розширити уявлення про можливості використання освітніх онлайн-ресурсів для організації соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО в умовах тривалого дистанційного навчання; удосконалити навички використання цифрових технологій для підготовки до онлайн-занять з дітьми.
Подати заявку
723
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
НЕшкола чутливого вчителюванняРозробники / розробниці програми:
Пахомова Лідія Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, тренерка, фахівчиня з підготовки педагогічних працівників до використання інноваційних технологій у професійній діяльності, вчителька початкових класів Люботинського ліцею №2 Люботинської міської ради Харківської області.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Педагог-організатор
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Професійна (професійно-технічна) освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Г2. Організаційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Після завершення курсу наші слухачі отримують:
- сертифікат про підвищення кваліфікації (за результатами складання тесту);
- доступ до матеріалів курсу;
- можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
- Яке значення соціально-емоційної підтримки учнів в ЗЗСО в умовах тривалого дистанційного навчання і воєнного стану?
- Які техніки і прийоми соціально-емоційної підтримки доречно застосовувати з дітьми різних вікових груп?
- Яка структура онлайн-заняття є оптимальною?
- Які онлайн-ресурси і цифрові технології використовувати для підготовки до онлайн-занять?
- Як забезпечити інтерактивну роботу учнів під час онлайн-заняття?
- Розширити уявлення про можливості використання освітніх онлайн-ресурсів для організації соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО в умовах тривалого дистанційного навчання.
- Удосконалити навички використання цифрових технологій та освітніх онлайн-ресурсів для підготовки до онлайн-занять з дітьми.
Після підтвердження заявки 18.09.2023 учасники/учасниці отримають листа на вказану під час реєстрації електронну пошту із запрошенням на вебінар і посиланням на відеоконференцію. Початок - 19.09.2023 о 8:00