Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Організація соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО засобами освітніх онлайн-ресурсів

Розширити уявлення про можливості використання освітніх онлайн-ресурсів для організації соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО в умовах тривалого дистанційного навчання; удосконалити навички використання цифрових технологій для підготовки до онлайн-занять з дітьми.

Організація соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО  засобами освітніх онлайн-ресурсів

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

НЕшкола чутливого вчителювання

Розробники / розробниці програми:

Пахомова Лідія Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, тренерка, фахівчиня з підготовки педагогічних працівників до використання інноваційних технологій у професійній діяльності, вчителька початкових класів Люботинського ліцею №2 Люботинської міської ради Харківської області.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Педагог-організатор
  • Соціальний педагог

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Професійна (професійно-технічна) освіта

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Після завершення курсу наші слухачі отримують:

  • сертифікат про підвищення кваліфікації (за результатами складання тесту);
  • доступ до матеріалів курсу;
  • можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
  1. Яке значення соціально-емоційної підтримки учнів в ЗЗСО в умовах  тривалого дистанційного навчання і воєнного стану?
  2. Які техніки і прийоми соціально-емоційної підтримки доречно застосовувати з дітьми різних вікових груп?
  3. Яка структура онлайн-заняття є оптимальною?
  4. Які онлайн-ресурси і цифрові технології використовувати для підготовки до онлайн-занять?
  5. Як забезпечити інтерактивну роботу учнів під час онлайн-заняття?
  • Розширити уявлення про можливості використання освітніх онлайн-ресурсів для організації соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО в умовах тривалого дистанційного навчання.
  • Удосконалити навички використання цифрових технологій та освітніх онлайн-ресурсів для підготовки до онлайн-занять з дітьми.

Після підтвердження заявки 18.09.2023 учасники/учасниці отримають листа на вказану під час реєстрації електронну пошту із запрошенням на вебінар і посиланням на відеоконференцію. Початок - 19.09.2023 о 8:00