«Технологічна картка онлайн-уроку»
розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян
Подати заявку
484
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"Розробники / розробниці програми:
Освітній центр "Школа успіху" (Тетяна Бутурулим)Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Заступник директора
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Рефлексивна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Українська література
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
Надання індивідуальних консультацій через електронну пошту й телеграм.
Здобувач освіти знає структуру та особливості змістового наповнення технологічної карти онлайн-уроку; уміє створювати проєкт сучасного формату віртуального заняття; розуміє особливості констуювання тестів, ігор, вправ, опитувань, коміксів, роликів із допомогою онлайн-сервісів; застосовує інтегрований підхід у процесі конструювання технологічної картки онлайн-уроку.
Сертифікат (30 год) отримають учасники, що виконають не менше 70% домашніх завдань та виконають контрольне тестування.
Постійно.
Отримання сертифікату (30 годин).