Регіональний форум корекційних педагогів й педагогинь #ПЕДАГОГ_ТИ_ОК?
ознайомити із зміна орієнтиру до обстеження та проведення занять з дітьми з ООП; опанувати способи налагодження співпраці на занятті з дитиною з ООП; гнучкістю мотиваційних стимулів як інструмент успішної співпраці дитини із спеціалістами та батьками; організацією ранного втручання; створити професійну спільноту корекційних педагогів й педагогинь
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організація «Освіта без умов» і директорка діагностично-корекційного центру Анастасія Сомова - старша викладачка НУ «Запорізька політехніка» та аспірантка КУ «Хортицька національна навчачальна-реабілітаційна академія» ЗОР, за підтримки україно-швейцарського проєкту «Психічне здоров’я для України».Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (очна/денна)
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Регіональний форум
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Логопед
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Інше: Корекційна педагогіка
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
Створення професійної спільноти корекційних педагогів й педагогинь; обмін досвідом в Telegram-спільноті “#ПЕДАГОГ_ТИ_ОК?”
1) Зміна орієнтиру до обстеження та проведення занять з дітьми з ООП;
2) Налагодження співпраці на занятті з дитиною з ООП;
3) Гнучкість мотиваційних стимулів як інструмент успішної співпраці дитини із спеціалістами та батьками;
4) Організація ранного втручання.
учасниці й учасники:
1) використовують нові орієнтири до обстеження та проведення занять з дітьми з ООП;
2) опановують способи налагодження співпраці на занятті з дитиною з ООП;
3) знають мотиваційні стимули для успішної співпраці дитини із спеціалістами та батьками;
4) використовують методи ранного втручання;
5) співпрацюють у професійній спільноті корекційних педагогів й педагогинь.
Зареєструватися у Google-формі за Перейти за покликанням до 10.11.2023 року 15:00; приєднатися до Telegram-спільноті “#ПЕДАГОГ_ТИ_ОК?” (посилання надійде е-поштою, або засобами інших каналів комунікації); для отримання сертифікату про підвищення кваліфікації необхідно подати заявку на платформі EdWay
11 листопада 2023 року з 11:00 до 16:00 (точне місце буде повідомлено в Telegram-спільноті “#ПЕДАГОГ_ТИ_ОК?”)