Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

EdTech-майстер: розробка та оптимізація електронних навчальних матеріалів

Надати вчителям унікальні навички та знання в галузі освітніх технологій для успішної розробки та оптимізації електронних навчальних матеріалів. Учасники отримують глибоке розуміння процесів створення онлайн-ігор, тестів та інших інтерактивних ресурсів, а також розвивають стратегії ефективного впровадження цих матеріалів у навчальний процес. Навчання спрямоване на підвищення технологічної грамотності вчителів та розвиток їх творчого потенціалу у сфері сучасної освіти.

EdTech-майстер: розробка та оптимізація електронних навчальних матеріалів

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Іванова Марина Миколаївна

Розробники / розробниці програми:

ФОП Іванова Марина Миколаївна

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна, дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інформатика

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі

Зворотній зв'язок та допомога протягом навчання

Повний опис програми за покликанням Перейти за покликанням  

Учасники реалізують стратегії оптимізації електронних матеріалів для підвищення їх ефективності в навчальному процесі; 
розвинуть свою цифрову грамотність, що сприятиме підвищенню їх конкурентоспроможності в педагогічній галузі.
Створять власні онлайн-ігри, тести та інші інтерактивні ресурси, використовуючи сучасні інструменти та підходи, будуть готові успішно впроваджувати свої нові навички та розроблені матеріали у своїх класах чи навчальних програмах.