Цифрові інструменти ефективного оцінювання
формування цифрової компетентності керівних і педагогічних кадрів щодо різних видів оцінювання; ознайомити слухачів з основними принципами використання ІКТ в професійній діяльності учителя та реалізації за їх допомогою різного виду оцінювання; із техніками формувального оцінювання, а також використання інформаційних технологій для створення форм само та взаємо оцінювання, ресурсами для комунікації та створення навчальних тестів, тестів перевірки знань, а також які переваги надає Classtime для дотримання учнями академічної доброчесності.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія цифрового розвитку"Розробники / розробниці програми:
Мельнічук Ірина СергіївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок керівних та педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти
Зміст навчання | Кількість годин | Освітній продукт |
ТЕМА 1. Формувальне оцінювання. Реалізація технік формувального оцінювання | ||
Види оцінювання | 1 | Слухач знає види оцінювання; розрізняє формувальне, тематичне, поточне, підсумкове оцінювання; володіє методами оцінювання; уміє здійснювати оцінювання. |
Техніки формувального оцінювання | 2 | Слухач знає техніки формувального оцінювання; розрізняє інструменти редагування, створення, форматування документів для реалізації технік; уміє редагувати, створювати, форматувати документи для реалізації технік. |
ТЕМА 2. Формувальне оцінювання. Самооцінювання, взаємооцінювання
| ||
Інструменти взаємооцінювання | 1,5 | Слухач знає додатки для створення; розрізняє інструменти редагування, створення, форматування форми взаємооцінювання; уміє редагувати, створювати, форматувати форми взаємооцінювання, користуватися бібліотекою форм |
Інструменти самооцінювання | 1,5 | Слухач знає додатки для створення; розрізняє інструменти редагування, створення, форматування форми самооцінювання; уміє редагувати, створювати, форматувати форми самооцінювання, користуватися бібліотекою форм |
ТЕМА 3. Підсумкові та навчальні тести. Google Форми | ||
Створення тесту | 1,5 | Слухач знає основні етапи створення тесту; розрізняє види питань, режими форми; уміє створювати, редагувати, форматувати питання, додавати формули |
Налаштування тесту. Опрацювання результатів | 1,5 | Слухач знає основні етапи створення налаштування тесту; розрізняє навчальний тест, тест контролю знань та опитувальник; уміє включати оцінювання, рівень обов’язковості питання, кількість спроб виконання, змінювати тему, обмежувати кількість респондентів, збирати результат опитування в електронну таблицю, відкривати електронну таблицю з результатами тесту, аналізувати графіки результатів |
ТЕМА 4. Підсумкові та навчальні тести. Classtime | ||
Створення тесту | 1,5 | Слухач знає основні етапи створення тесту; розрізняє види питань, режими форми; уміє реєструватися в середовищі Classtime створювати, редагувати, форматувати питання, додавати формули |
Налаштування тесту. Опрацювання результатів | 1,5 | Слухач знає основні етапи створення налаштування тесту; розрізняє навчальний тест, тест контролю знань та опитувальник; уміє включати оцінювання, рівень обов’язковості питання, кількість спроб виконання, змінювати тему, обмежувати кількість респондентів, збирати результат опитування в електронну таблицю, відкривати сесію з результатами тесту, аналізувати графіки результатів |
ТЕМА 5. Дозволи, доступи, посилання | ||
Доступи для Додатків Google | 1,5 | Слухач знає види спільних доступів; розрізняє функціонал спільних доступів; уміє відкривати для різних респондентів різні види доступів та надавати посилання на об’єкти |
Доступи у Classtime | 1,5 | Слухач знає способи приєднання респондентів до тесту; знає способи приєднання респондентів до сесії; уміє давати посилання, код тесту респондентам, залучати респондентів через Клас |
Всього | 30 год |
ознайомитися з техніками формувального оцінювання та навчаться реалізовувати їх використовуючи цифрові інструменти; навчаться створювати форми самооцінювання та взаємооцінювання за допомогою Додатків Google; навчаться створювати навчальні тести та тести оцінювання знань за допомогою інструментів Google Форми та Classtime; здійснювати поточне чи тематичне оцінювання так, щоб здобувачі освіти дотримувалися академічної доброчесності; організовувати взаємозв’язок між учнями за допомогою цифрових інструментів.