Цифрові інструменти для створення інтетелект-карт
Підвищення цифрової компетентності керівників та педагогічних працівників закладів освіти у сфері формування інноваційного навчального середовища відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг, опановування сучасними методиками забезпечення навчального процесу інформаційними технологіями. Формування практичних навичок використання цифрових інструментів щодо створення інтелект-карт. Оволодіння навичками створення інтелект-карт за допомогою різноманітних Інтернет-ресурсів.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Осіна Наталя АнатоліївнаРозробники / розробниці програми:
ФОП Осіна Наталя АнатоліївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Майстер виробничого навчання
- Методист
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Інформаційно-цифрова компетентність.
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Огляд Інтернет-ресурсів щодо створення інтелект-карт. Розгляд створених інтелект-карт, приклади використання.
- Майстер-класи щодо створення інтелект-карт на різних Інтернет-ресурсах.
- Створення інтелект-карт на різних Інтернет-ресурсах.
Результатом ефективного навчання за програмою є створення власних інтелект-карт за допомогою різноманітних Інтернет-ресурсів, таких як MindMeister, Mindomo, Перейти за покликанням , Bubbl.us тощо.