Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Онлайн-тренінг із застосування недискримінаційного й інклюзивного підходів у створенні освітнього контенту (для команди педагогів Goethe-Institut)

Мета програми: ознайомити з основними поняттями та принципами гендерного, недискримінаційного й інклюзивного підходів в освіті, основними нормативними документами з теми недискримінації; навчитися розпізнавати дискримінаційні практики в закладах освіти та нівелювати їхній вплив.

Онлайн-тренінг із застосування недискримінаційного й інклюзивного підходів  у створенні освітнього контенту (для команди педагогів Goethe-Institut)

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «ЕдКемп Україна»

Розробники / розробниці програми:

Громадська організація «ЕдКемп Україна», ФОП Масалтіна О.М.

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Соціально-емоційна компетентність

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: недискримінаційна компетентність


 1. Гендерний, недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті. Стратегія впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 р.

1.1. Поняття про нерівність та дискримінацію.

1.2. Захищені ознаки

1.3. Гендерний, недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті. 

1.4. Принцип інтерсекційності

1.5. Нормативно-правове підгрунтя

1.6. Ініціативи у практичному полі

 

2. Як розпізнавати дискримінацію в освітньому процесі та створювати недискримінаційний освітній контент (частина 1)

2.1. Прихований навчальний план 

2.2. «Екскурсія закладом освіти». Антидискримінаційний аудит

2.3. Аналіз дискримінаційних прикладів та робота з кейсами

 

3. Як розпізнавати дискримінацію в освітньому процесі та створювати недискримінаційний освітній контент (частина 2)

3.1. Недискримінаційне вчителювання. Стиль викладання і комунікації

3.3. Створюємо чутливі недискримінаційні практики

3.4. Аналіз прикладів недискримінаційного освітнього контенту та робота з кейсами

3.2. Шляхи зростання в темі

 

4. Комунікативна спроможність освітнього контенту: недискримінаційний і інклюзивний підходи

4.1. Мовна компетентність: правописна, термінологічна й мовленнєва вправність

4.2. Недискримінаційне мовлення та мова запрошення в освітньому процесі

учасниці і учасники програми

  • розуміють основні засади гендерного, недискримінаційного та інклюзивного підходів в освіті, основні положення Стратегії впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 року;
  • ідентифікують дискримінаційні практики в закладах освіти та вміють нівелювати їхній вплив, використовують гендерночутливу та недискримінаційну мову.

06.02.2024 (14.00)
1. Гендерний, недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті. Стратегія впровадження гендерної рівності у сфері освіти до 2030 р.

1.1. Поняття про нерівність та дискримінацію.

1.2. Захищені ознаки

1.3. Гендерний, недискримінаційний та інклюзивний підходи в освіті. 

1.4. Принцип інтерсекційності

1.5. Нормативно-правове підгрунтя

1.6. Ініціативи у практичному полі

 

08.02.2024 (14.00)

2. Як розпізнавати дискримінацію в освітньому процесі та створювати недискримінаційний освітній контент (частина 1)

2.1. Прихований навчальний план 

2.2. «Екскурсія закладом освіти». Антидискримінаційний аудит

2.3. Аналіз дискримінаційних прикладів та робота з кейсами

 

13.02.2024 (14.00)

3. Як розпізнавати дискримінацію в освітньому процесі та створювати недискримінаційний освітній контент (частина 2)

3.1. Недискримінаційне вчителювання. Стиль викладання і комунікації

3.3. Створюємо чутливі недискримінаційні практики

3.4. Аналіз прикладів недискримінаційного освітнього контенту та робота з кейсами

3.2. Шляхи зростання в темі

 

22.02.2024 (14.00)

4. Комунікативна спроможність освітнього контенту: недискримінаційний і інклюзивний підходи

4.1. Мовна компетентність: правописна, термінологічна й мовленнєва вправність

4.2. Недискримінаційне мовлення та мова запрошення в освітньому процесі