ГО "Асоціація дитячих центрів України"
Асоціація дитячих центрів України – платформа для розвитку у сфері дошкільної освіти та управління приватним навчальним закладом.
Форми підвищення кваліфікації:
- дуальна
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (мережева)
- інституційна (очна/денна)
- на робочому місці
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Керівник
- Методист
- Старший вихователь
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Програма підвищення кваліфікації вихователів та педагогів дошкільної освіти щодо розвитку професійної компетентності
(Модульна комплексна програма «Педагог дошкільної освіти»)
Обсяг: 48 год. ( 2,4 кредити ЄКТС).
Розробник
Громадська організація «Асоціація дитячих центрів України»
Мета підвищення кваліфікації
Формування компетентностей працівників закладів дошкільної освіти, необхідних для організації, проектування, проведення навчально-виховного процесу з дітьми від 1 до 6 років.
Зміст програми:
Модульна комплексна програма «Педагог дошкільної освіти» розроблена відповідно до державної політики в сфері освіти, забезпечення якісної та доступної дошкільної освіти, стратегій щодо змістово-методичного, технологічного забезпечення.
Очікувані результати підвищення кваліфікації:
Після завершення програми педагог зможе:
- визначати та оцінювати актуальні тенденції дошкільної освіти.
- враховувати українські традиції та міжнародні освітні практики в реалізації освітньої програми в дошкільному навчальному закладі відповідно до змісту оновленого Стандарту дошкільної освіти.
- розробляти змістово-методичне забезпечення навчання відповідно до вікових груп дітей (1 – 1,6 роки, 1,6 – 2 роки, 2 – 3 роки, 3 – 4 роки, 4 – 5 років, 5 – 6 років).
- розвивати у дітей дошкільного віку базові якості особистості (самостійність, відповідальність, працелюбність, лідерство, людяність, спостережливість, справедливість, ініціативність, активність, креативність та ін.).
- навчатися впродовж життя з метою підвищення особистісно-професійного саморозвитку.
- вивчати запити й очікування всіх учасників освітнього процесу в закладі освіти
- знати психологічні особливості розвитку дитини від народження до 6 років;
- здійснювати суб’єкт-суб’єктну взаємодію й міжособистісне спілкування з дітьми дошкільного віку, їхніми батьками або особами, що їх замінюють;
- впроваджувати інноваційні педагогічні технології в освітній процес закладу освіти;
- планувати освітній процес з урахуванням вікових особливостей дітей, відповідно до оновленого змісту Базового компоненту дошкільної освіти;
- вміти адаптовувати прогресивні європейські практики та український досвід в освітній процес закладу освіти для підвищення якості дошкільної освіти.