Уроки без мороки
Форми підвищення кваліфікації:
- Інше: Онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Керівник студії
- Консультант
- Педагог професійного навчання
- Практичний психолог
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
З 2004 р. і по сьогоднішній час, працюю вчителькою початкових класів Навчально-виховного комплексу “Школа-гімназія-ліцей” № 10 м. Бердичева. Маю вищу кваліфікаційну категорію та педагогічне звання «учитель-методист».
2011 –2020 рр. голова методичного об′єднання вчителів початкових класів.
Співзасновниця Житомирського відділення Всеукраїнської культурно-освітньої асоціації гуманної педагогіки.
З 2018 р. – сертифікований регіональний тренер НУШ, проводжу тренінги з підвищення кваліфікації вчителів початкової школи відповідно до Концепції «Нова українська школа» та вебінари для вчителів України.
2018 - 2019 рр. здійснювала науково-методичну експертизу електронних версій проектів підручників для 2-го та 3-го класу.
2019 р. успішно пройшла сертифікацію педагогічних працівників відповідно до професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти».
2019 р. - пройшла стажування Західнофінляндського коледжу (Länsi-Suomen Opisto) в м. Гуйттінен західно-центрального регіону Фінляндії. наукове стажування для опанування проектного підходу в організації навчального процесу в закладах освіти Фінляндії
2020-2021 р. – експерт з вивчення практичного досвіду учасників сертифікації.
2021 р. – освітня експертка щодо проведення інституційного аудиту.