Студія особистісного зростання в інклюзивній освіті
"Студія особистісного зростання в інклюзивній освіті" створює соціально-педагогічні інстументи для успішної інтеграції дітей з особливими потребами в суспільному середовищі
Форми підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (мережева)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Логопед
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Усі
- Інше: Батьки, та всі інші хто взаємодіє з дитиною з особливими освітніми потребами
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
Жула Наталія Анатоліївна
Засновниця "Студії особистісного розвитку в інклюзивному навчанні"
За освітою економіст, соціальний педагог, соціальний працівник, організатор соціально-виховної діяльності в закладах освіти, соціальний вихователь по роботі з дітьми з інвалідністю, андрагог, кар'єрний радник.
Практикуюча експертка з прикладного аналізу поведінки
Фахівчиня зі Вступу до раннього втручання, з питань інклюзивного навчання дітей з особливими потребами
Аспірантка кафедри Соціальної роботи в КЗ “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” ХОР. Займаюсь науковим дослідженням з теми: “Неформальна освіта суб'єктів соціальної підтримки дітей з аутизмом в інклюзивному середовищі”
Асистент вчителя в ЗОШ I-III ступенів