Eng

Курилова Юлія Романівна

Кандидатка філологічних наук, доцентка. Викладач дисциплін із ґендерною проблематикою (кафедра української літератури Запорізького національного університету). Керівник студентської проблемної групи "Ґендерні студії у літературознавстві".

Загальна інформація 7
Керівник / керівниця: Курилова Юлія Романівна
Рік заснування: 2021
Різновид: Фізична особа
Організаційно-правова форма господарювання: Фізична особа
Форми підвищення кваліфікації:
  • онлайн-навчання
  • дистанційна
  • на робочому місці
Види підвищення кваліфікації:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вожатий
  • Вчитель
  • Директор
  • Інструктор з праці
  • Педагог-організатор
  • Усі
Напрями підвищення кваліфікації:
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Додаткова інформація

 

Досвід навчання та імплементації:

  1. Проблемна група “Гендерні студії у літературознавстві”. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc/671.ukr.html
  2. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук на тему «Українська жіноча проза кінця ХХ століття: світоглядні моделі й особливості художнього стилю» (28 лютого 2008 року у спеціалізованій вченій раді К 08.051.12 при Дніпропетровському національному університеті Міністерства освіти й науки України).
  3. Курс "Жінки і чоловіки: гендер для всіх" Т.Марценюк на платформі "Прометеус".
  4. Вебінар ООН: "Racematters: Examining the working sofrace and gender in the UN human rights system" (13 серпня 2020 р.)
  5. Проект "Teacher professional Development Institute", що проходить за підтримки Посольства США в Україні (1 вересня 2019 – 31 серпня 2020 року в Запорізькому національному університеті), тренінговий курс "Interactive Methods of Teaching English" (жовтень - грудень 2019 року), 108 годин.
  6. Семінар "Освітній десант. Перформанс освітніх майстер-класів" (6годин), Запоріжжя, 30 листопада 2019 р. Тренінговий центр "T-Update", Запорізький державний медичний університет.
  7. Онлай-марафон "Проектний підхід та міжсекторна співпраця в діяльності сучасного закладу освіти, ОТГ та АРР": курс підвищення кваліфікацій у сфері проектного підходу та організації міжсекторної/міжнародної праці (Фундація CEASC, ГО "Асоціація проектних менеджерів України" під патронатом Університету суспільних наук м. Лодзь, Польща.
  8. Вебінари і конференції ТОВ "Освітній проект "На Урок": "Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах" (2 квітня 2020 р.) https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah
  9. Вебінари платформи Open School.  Open School - спільний проект ХОБФ "Об’єднання" та ГО "Центр досліджень суспільства" (https://www.fundunion.org/2020/03/webinar.html): "Теорія поколінь. Як достукатися до сучасної молоді?". 8 квітня 2020 р.; Критичне мислення в епоху кризи: свідомість в умовах інформаційного безладу". 13 квітня 2020 р.; "Медіаграмотність та інструменти перевірки інформації: текст, фото, відео". 24 квітня 2020 р.
  10. Участь в онлайн-презентації   практичного посібника А.М.Вальорської "Діпфейк та дезінформація" (29 липня 2020 р.) від Академії української преси.
  11. Участь у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»: в освітньому симпозіумі «Роль освіти в епоху дезінформації та технологічного прогресу» та в тренінговій програмі з інфомедійної грамотності (20 годин, 07-09. 10. 2019).
  12. Участь у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфомедійнаграмотність»: взяла участь у 1-ій та 2-ій сесії онлайн-навчання з інфомедійної грамотності для викладачів закладів вищої освіти та інститутів післядипломної педагогічної освіти у загальному обсязі 7 годин, червень 2020 р.
  13. Участь у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність»: вебінар-тренінг «Інтеграція інфомедійної грамотності у навчальні матеріали" для викладачів ЗВО та ІППО у загальному обсязі 4 години, 9 липня 2020 року.
  14. Зустріч з представниками Агентства ООН у справах біженців (Управління Верховного комісара ООН у справах біженців) – Нігорою Сачдевою, Асель Суінали та Наталією Кропивкою в рамках щорічної акції Центру гендерної освіти ЗНУ «16 днів протидії гендерно-обумовленому насильству в Україні» (Запоріжжя, листопад 2016 р.).
  15. «Ґендерний форум-2013: Практики ґендерного виховання південного сходу України» (ЗНУ, ф-т СПП, 28 березня 2013 р.) Тема доповіді: “Моделі маскулінності в поезії запорізьких авторів Олеся Барліга, Олександра Колісника, Влада Клена”.
  16. Ґендерний форум-2017 (28 березня 2017 р., Запоріжжя, ЗНУ, факультет СПП). Тема доповіді: «Література задертих спідничок»: про сексизм у літературі й літературознавстві».
  17. Гендерний Форум – 2018: "Забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків: вирішення проблем з увагою на місцевому рівні". Тема доповіді: "Хлопчики на філфаці": гендерні стереотипи й трансформації".
  18. Наукова стаття у співавторстві: Бабенко В.С., Курилова Ю.Р. Трансгресивний Ерос в художній парадигмі антології "120 сторінок Содому": стратегії маніфестації квір-ідентичності // Наукові праці Камянець-Подільського національного університету імені івана Огієнка: Філологічні науки. Випуск 45. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2017. С.11-15.
  19. 30 жовтня 2017 року в рамках осінньої сесії Міської школи філологічних наук у відповідності до програми реалізації проекту «Наукова підтримка удосконалення якості освіти міста» на семінарі-практикумі для вчителів середніх шкіл прочитана лекція "Гендерні пріоритети в освіті: українська література через призму ґендерного аналізу".
Усі можливості суб’єкта підвищення кваліфікації
Переглянути всі можливості