Олена Трибко
Вчителька інформатики та математики. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club України (літній онлайн - інтенсив з програмування), В своїй діяльності впроваджую STEM - навчання.
Форми підвищення кваліфікації:
- Інше: Практикуми або тренінги (очна/дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Екскурсовод
- Заступник директора
- Керівник гуртка
- Керівник фізичного виховання
- Культорганізатор
- Музичний керівник
- Педагог-організатор
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
STEM - STEAM – STREAM табір: планування, організація та проведення
Сьогодні у зв’язку із глобалізацією й стрімким технічним прогресом все частіше виникає потреба в спеціалістах , обізнаних у науковій сфері, здатних брати участь в інноваційних процесах і забезпечувати стабільний розвиток суспільства у майбутньому. Основна задача сьогодення - формування в учнів компетенцій, заснованих на міждисциплінарному, творчому, проєктному підходах до навчання. Виховувати ініціативність, активну громадянську позицію. Залучення школярів до творчості, дослідження в міжпредметних та суміжних областях. Поліпшити умови науково-дослідної діяльності школярів (креативність, вміння бачити і вирішувати проблеми, вміння працювати в команді, комунікативні навички).
STEAM – це група предметів, поділених на модулі – наука, технології, проектування, мистецтво та математика. В STEM – таборі можна додати до них і фізичну активність, і мистецтво.
Кожна дитина – це неповторна особистість. Ми бачимо її саме такою і поважаємо її унікальність. Тому наші заняття будуть націлені на формування впевненої та успішної особистості та розвиток таких здібностей, як: критичне мислення, емоційний інтелект, фінанси, право, етика.
Показати учням багатогранність життя, вміння застосовувати отриманні знання на практиці - основне завдання освіти. Тому в 2019 році під час навчальної практики була ініціаторкою та однією з організаторок STREAM - табору для школярів громади. Маю досвід планування, організації та проведення STEM – табору.
Під час проведення STEM – табору Ви зруйнуєте стереотип, що навчання – це нудно. Заміните теоретичний спосіб подачі інформації на більш практичний, використовуючи досліди, експерименти, інтерактивні завдання та реалістичні проєкти (наприклад, створення аудіогіда, проект «Розумний будинок»). Це дасть змогу зацікавити учнів/учениць у вивченні STEM-предметів.
Робота STEM – табору пройде під девізом «Вчимося не для оцінок, а для реального світу», тому буде важливо та корисно вийти за межі шкільних стін.
Навчання в STEM – таборі не зосереджуватиметься на підготовці до конкретної професії чи вивченні певної технології – ці речі змінні.
Натомість – це сприятиме розвитку мислення, творчості та бажання до пізнання.