Форми підвищення кваліфікації:
- Інше: очне, дистанційне
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вожатий
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Керівник гуртка
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Методист
- Педагог-організатор
- Соціальний педагог
- Старший вожатий
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Наталія Колесніченко - заступниця директора Миколаївської гімназії №3 Миколаївської міської ради Миколаївської області;
магістр управління навчальним закладом;
вчитель вищої категорії, старший вчитель;
випускниця школи Ed Coach School (Н.Чуприни);
досвід українсько-німецького проєкту «Шкільна медіація та діалог – стратегії для молодого покоління миротворців в Україні» (2018-2019), міжнародного проєкту «Територія без провини. Практикум для освітян»(2021);
спікер Форуму «Community mediation forum»(2019);
спікер регіональних (не)конференцій EdCamp (2019 - 2021);
досвід менеджерки соціальних програм Миколаївщини, тренерки з соціального проектування;
куратор соціального проекту «АСМ» (Агенти Святого Миколая) - призера Національного конкурсу «Благодійна Україна —2017» в номінації «Молодіжна та дитяча благодійність».
Усі можливості
суб’єкта підвищення кваліфікації
Переглянути всі
Базові навички ненасильницького спілкування і медіації у щоденному вчительському житті
- 976