ГО "Українська академія лідерства"
Українська академія лідерства — це освітня платформа з формування лідерських якостей. Ми поєднуємо річну програму всебічного розвитку для вмотивованих підлітків та масштабні соціальні проєкти для суспільства, зокрема навчальні програми для вчителів.
Форми підвищення кваліфікації:
- очна/денна
- очна/вечірня
- очна
- онлайн-навчання
- дистанційна
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (заочна)
- інституційна (мережева)
- інституційна (очна/вечірня)
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
- Керівник виробничої (навчальної) практики
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник екскурсії
- Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
- Керівник секції
- Керівник студії
- Керівник фізичного виховання
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Концертмейстер
- Культорганізатор
- Методист
- Музичний керівник
- Начальник
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Старший викладач
- Старший вихователь
- Старший керівник
- Старший майстер
- Усі
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Одним з продуктів Української академії лідерства є програма “Liberal Arts”, яка спрямована на створення інтелектуальної платформи для зустрічі, діалогу, дискусії та співпраці лідерів думок, вчителів, менторів з метою набуття нових знань та пошуку нових механізмів в роботі зі школярами та студентами. Програма передбачає надання комплексу гуманітарних знань, які мають слугувати інноваційним підходом для реформування освіти та підготовки вчителів-лідерів.
Метою Програми є надання широких можливостей та інструментів для розвитку особистості школяра/студента, навчання критичному мисленню і вмінню висловлювати свої думки, виховання справжніх лідерів серед спільноти вчителів та освітян.