Ковальова Олена В'ячеславівна
"STEAM-Club#Together"- осередок поширення інформації про STEAM-проєктну діяльність і гендерну культуру в інклюзивному просторі. Consultant for STEM Information Campaign in Highscools філії ACTED (Агентства технічної співпраці і розвитку)
![Ковальова Олена В'ячеславівна](https://edcamp-prod-portal-storage.s3.amazonaws.com/media/spk/logo/spk_79/dcdc3c1d-7a44-46ae-a5d7-28d30d6e2f2c/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B0_STEAM-Club.jpg)
Форми підвищення кваліфікації:
- дуальна
- інституційна (дистанційна)
- на робочому місці
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Консультант
- Інше: Дефектолог.
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Якість впровадження STEAM-освіти пов’язана з компетентністю та рівнем професійної діяльності педагогічних працівників, наскільки вони активно використовують новітні педагогічні підходи до викладення й оцінювання.
На відміну від традиційної організації навчального процесу STEAM-проекти наближають школярів до реалій, усуваючи розрив між теоретичним розв’язанням проблеми і практичним втіленням в життя набутих знань. STEAM-підхід дозволяє виховати в дітях гнучкість та критичне, практично орієнтоване мислення. Така діяльність вчить дитину жити у реальному світі, який надзвичайно швидко змінюється.
Важливим кроком в цій діяльності є залучення дітей з ООП. Під час реалізації проєктів відбувається реальна соціалізація дітей з ООП, стимулювання ініціативи кожного учня, формування й розвиток комунікативних навичок у співпраці.
У сучасному світі освіта повинна бути випереджувальною, що зобов’язує вгадувати тенденції розвитку суспільства в майбутньому. Учні й учениці навчаються вирішувати проблеми, стають новаторами, винахідниками, розвивають логічне мислення, технічну грамотність та критичне мислення. Адже впровадження STEАM-освіти допомагає створювати таку систему навчання, яка б задовольняла потреби кожного учасника освітнього процесу відповідно до його інтересів та здібностей. Перехід до інноваційної освіти європейського рівня передбачає і підготовку фахівців нової генерації в STEAM напрямку, здатних до сучасних умов соціальної мобільності й засвоєння передових технологій.