Дисграфія. Усунення та профілактика дисграфічних помилок на письмі
Ознайомитись з науково-теоретичними основами порушень письма у дітей молодшого шкільного віку; удосконалити знання, вміння та навички виявляти причини труднощів порушення письма; розібрати види помилок в письмових роботах та аналіз проявів дисграфії; вибір ефективної корекційної програми для подолання труднощів.
Подати заявку
1024
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Логопед
- Інше: Дефектолог; Вчитель початкових класів; Вчитель середньої та старшої школи; Вчитель-предметник
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Основи андрагогіки
- Прогностична компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Математика
- Математика (Геометрія)
- Початкова школа
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1. Психологічна компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали вебінару;
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Вступ
- Науково-теоретичні основи порушень письма у дітей молодшого шкільного віку
- Причини та механізми виникнення порушення письма у дітей молодшого шкільного віку
- Аналіз помилок здобувачів освіти на письмі та діагностування виду помилок
- Напрями, завдання, зміст та організація корекційно-розвивального навчання з подолання дисграфічних порушень у молодших школярів
Учасник / учасниця
- обгрунтовувати свою діяльність за допомогою науково-теоретичних основ;
- може виявляти труднощі порушення письма;
- знає види помилок в письмових роботах;
- робить аналіз проявів дисграфії;
- обирає ефективні корекційні програми для подолання труднощів.
- Учаснику/учасниці необхідно здійснити організаційний внесок за реквізитами, які будуть надіслані на особисту електронну адресу (вартість освітньої послуги - 120 грн.)
- Можливість переглянути вебінар на платформі YouTube (пряма трансляція - 05.02.22 р., в записі - постійно), за посиланням, яке надійде на особисту електронну адресу
- Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання, яка надійде разом з інформаційним листом на особисту електронну адресу.
- 05.02.2022 р. 18.00 - пряма трансляція на платформі YouTube
- з 06.02.2022 - постійно в записі