Нова українська школа 5.0
Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи; удосконалити знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу; ознайомити із Державним стандартом базової середньої освіти та знати баланс змістових ліній та освітніх вимог у ньому; удосконалити навички використання онлайн-інструментів в умовах дистанційного/змішаного навчання; освоїти можливості LEGO технології в освітньому просторі.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- Математична компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники ЗЗСО та ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
Тематичний напрямок «Нова українсько школа 5.0» триденного Міжнародного освітнього фестивалю «EdFast 2022. Освіта без кордонів» - 10 годин (вебінари та сесії запитань-відповідей - 8 годин, самостійна робота - 1 година, сертифікація - 1 година) у запису
Учасник/учасниця:
- підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти на засадах Нової української школи;
- удосконалив/удосконалила знання щодо навчання здобувачів освіти на засадах компетентнісного підходу;
- ознайомився/ознайомилась із Державним стандартом базової середньої освіти та знає баланс змістових ліній та освітніх вимог у ньому;
- удосконалив/удосконалила навички використання онлайн-інструментів в умовах дистанційного/змішаного навчання;
- освоїв/освоїла можливості LEGO технології в освітньому просторі.
- Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
- Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 150 грн. реквізитами, які надійбуть після реєстрації;
- Реалізується навчання в дистанційні формі у запису;
- Посилання на запис та форма сертифікації надійдуть після виконання п.1 та п.2;
- За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 10 годин (0,33 кредитів) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
- Кейс з матерілами надійде на персональну електронну адресу.
№ | Назва теми | Вид | Кількість годин | Виконавець |
1 | Відкриття | |||
2 | «Державний стандарт НУШ (базова школа): аспекти впровадження» | Вебінар | 1 | В. Іванова |
3 | «Діяльнісний підхід як реалізація концепції НУШ на урока інформатики» | Вебінар | 1 | С. Лавринець |
4 | «Баланс змістових ліній та освітніх вимог у ДСБСО: виклики для авторів навчальних матеріалів» | Вебінар | 1 | І. Костюк |
5 | «Стратегії літературної освіти в 5 класі НУШ: погляд крізь призму пілотування» | Вебінар | 1 | О. Слижук |
6 | «Використання онлайн-інструментів в умовах дистанційного/змішаного навчання» | Вебінар | 1 | І. Бакаленко |
7 | «Використання LEGO технології в освітньому просторі: наступність, можливості та перспективи» | Вебінар | 1 | О. Гуменюк А. Ткачук |
8 | «Формування ключових компетентностей на уроках математики в умовах нової української школи» | Вебінар | 1 | О. Майборода |
9 | «Нові формати природничої освіти, компетентнісний підхід і мистецтво оцінювання» | Вебінар | 1 | М. Рудич |
10 | Ознайомлення з додатковими матеріалами | Самостійна робота | 1 | |
11 | Сертифікація | Заповнення форми зворотнього зв'язку | 1 | |
Всього | 10 |