Перші кроки вчителя в роботі з дітьми з РАС: практичні аспекти
Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які забезпечують навчання здобувачів освіти з розладами аутистичного спектру; ознайомитись із класифікацією наскрізних (первазивних) порушень розвитку; знати критерії характеристики дитини з РАС та її діагностування; подолання труднощів у дитини з РАС, а саме мовлення та комунікації, соціальної взаємодії та поведінки (особливості та практичні рекомендації); удосконалити навички організації освітнього процесу для дитини з РАС (особливості та труднощі) та адаптація до середовища.
Подати заявку
914
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники ЗДО, ЗЗСО та ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б3.3. Здатність працювати в команді із залученими фахівцями, асистентами вчителя для надання додаткової підтримки особам з особливими освітніми потребами
- В1.1. Здатність створювати умови, що забезпечують функціонування інклюзивного освітнього середовища
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
- Учасникам надаються матеріали вебінару (записи, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Класифікація наскрізних (первазивних) порушень розвитку;
- Критерії характеристики дитини з РАС та її діагностування;
- Подолання труднощів у дитини з РАС, а саме мовлення та комунікації, соціальної взаємодії та поведінки (особливості та практичні рекомендації);
- Організації освітнього процесу для дитини з РАС (особливості та труднощі);
- Адаптація до освітнього середовища.
Учасник/учасниця:
- підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей щодо забезпечення навчання здобувачів освіти з розладами аутистичного спектру;
- ознайомитись із класифікацією наскрізних (первазивних) порушень розвитку;
- знає критерії характеристики дитини з РАС та її діагностування;
- знає засоби подолання труднощів у дитини з РАС, а саме мовлення та комунікації, соціальної взаємодії та поведінки (особливості та практичні рекомендації);
- удосконалив/удосконалила навички організації освітнього процесу для дитини з РАС (особливості та труднощі) та адаптація до середовища.
- Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
- Зійснити сертифікаційний внесок у розмірі 70 грн. за реквізитами, які надійбуть після реєстрації;
- Реалізується на платформі Zoom;
- Посилання на зустріч надійде після здійснення внеску;
- За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 3 годин (0,13 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
- Кейс з матерілами надійде на персональну електронну адресу.
- 28.07.2022 р. о 18.00 - онлан-зустріч на платформі Zoom
- з 29.07.2022 - постійно