Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Освітній інтенсив з медіаграмотності «Verify information»

Удосконалювати знання та вміння навчати медіаграмотності, розвивати критичне мислення в освітньому процесі, вміння аналізувати та використовувати інформацію; розуміти принципи та цінність фасилітації та цикл проведення заходів, знати конкретні методи фасилітації та розвивати вміння їх обирати, аналізувати проведені заходи; знати соціальні медіа їх роль та вплив, вміння аналізувати контент в соціальних мережах; знати принципи роботи візуального сторітелінгу; використовувати метод «Інтервізія» як спосіб покращення професійних навичок; знати види маніпуляцій та вміти їх розрізняти та не підпадати під вплив; ознайомитись з поняттям «Інфлуенсери» та їх вплив на суспільство.

Освітній інтенсив з медіаграмотності «Verify information»

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Громадська організація «Освіта без умов»

Розробники / розробниці програми:

Громадська організації «Освіта без умов»

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (дистанційна)

Види підвищення кваліфікації:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Громадянська освіта
  • Інформатика
  • Позашкільна освіта
  • Українська мова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Найактивнішим учасникам практико-орієнтованого курсу «Освітній інтенсив з медіаграмотності «Verify information» надається БЕЗКОШТОВНО п'ять годин підвищення кваліфікації в ПЛАТНИХ програмах підвищення кваліфікації;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Вступ
  • Основи медіаграмотності
  • Принципи та методи фасілітації
  • Соціальні медія та мій цифровий слід
  • Інтервізія, як спосіб покращення професійних навичок
  • Основи візуального сторітелінгу
  • Маніпуляції: як не потрапляти і не продукувати?
  • Бути інфлуенсором — маніпулювати чи надихати?
  • Рефлексія
  • Сертифікація

Учасник/учасниця:

  • може застосовувати знання та вміння навчати медіаграмотності;
  • розвиває критичне мислення в освітньому процесі та вміння аналізувати та використовувати інформацію;
  • використовує принципи та цінність фасилітації та цикл проведення заходів, знає конкретні методи фасилітації та розвиває вміння їх обирати, аналізує проведені заходи;
  • знає соціальні медіа їх роль та вплив, вміє аналізувати контент в соціальних мережах;
  • знає принципи роботи візуального сторітелінгу;
  • використовує метод «Інтервізія» як спосіб покращення професійних навичок;
  • знає види маніпуляцій та вміє їх розрізняти та не підпадати під вплив;
  • розуміє поняття «Інфлуенсери» та їх вплив на суспільство.
  • Зустрічі проходять на платформі відеоконференцій Zoom, яку необхідно мати на стаціонарному комп'ютері або ноутбуці;
  • Під час відеозустрічей заходити під васним прізвищем та ім'ям;
  • Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію та брати участь у відеоконференціях не меньше 80%.
Назва темиВидКількість годинВиконавець
1ВступВебінар1Сомова А.А.
2Основи медіаграмотностіВебінар1
3Принципи та методи фасілітаціїВебінар1
4Соціальні медіа та мій цифровий слідВебінар1
5Інтервізія, як спосіб покращення професійних навичокВебінар1
6Основи візуального сторітелінгуВебінар1
7Маніпуляції: як не потрапляти і не продукувати?Вебінар1
8Бути інфлуенсором — маніпулювати чи надихати?Вебінар1
9Практична роботаСтворення публіцій2
10СертифікаціяЗаповнення форми зворотнього зв'язку2