Оцінювання НУШ
підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян, які впроваджують новий Державний стандарт базової середньої освіти; ознайомити з видами оцінювання в НУШ; удосконалити навички використовувати інструменти оцінювання; впроваджувати та ефективно здійснювати формувальне оцінювання (оцінювання для навчання), взаємооцінювання, самооцінювання (оцінювання як навчання), поточне оцінювання та підсумкове оцінювання (оцінювання результатів навчання); використовувати практичний досвід у реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта».
Подати заявку
3596
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
Громадська організації «Освіта без умов»; Артем Дудка - регіональний тренер НУШ; Анастасія Сомова - регіональна тренерка НУШ; Олена Майборода - регіональна тренерка НУШ; Ірина Ільченко - регіональна тренерка НУШ; Ольга Гуменюк - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП»; Вікторія Станецька - консультантка КУ ХМР «ЦПРПП».Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники закладів загально-середньої, фахової та вищої педагогічної освіти.
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
- Види оцінювання в НУШ. Інструменти оцінювання;
- Формувальне оцінювання: оцінювання для навчання;
- Взаємооцінювання. Самооцінювання: оцінювання як навчання;
- Поточне та підсумкове оцінювання: оцінювання результатів навчання.
Учасник/учасниця:
- знає основні засади концепції НУШ;
- знає види оцінювання НУШ;
- використовує інструменти оцінювання;
- впроваджує та ефективно здійснює: формувальне оцінювання (оцінювання для навчання), взаємооцінювання, самооцінювання (оцінювання як навчання) та підсумкове оцінювання (оцінювання результатів навчання);
- використовує з практичний досвід у реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта».
- Учаснику/учасниці необхідно зареєструватися за посиланням та обрати дату участі у тренінгу
- Подати заявку на НПМ EdWay;
- Після реєстрації надійде посилання на інформаційний лист;
- Реалізується програма на платформі ZOOM
- За результатами сертифікації протягом 15 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 годин (0,20 кредитів ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».
Дата | Тема | Кількість годин |
Уточнюються при реєстрації в google формі | Види оцінювання в НУШ. Інструменти оцінювання | 5 годин |
Формувальне оцінювання: оцінювання для навчання | ||
Взаємооцінювання. Самооцінювання: оцінювання як навчання | ||
Поточне та підсумкове оцінювання: оцінювання результатів навчання | ||
Сертифікація | 1 година |