Сильні разом: підтримка психічного здоров’я учнівства, учительства та батьківства
поширення практик щодо підтримки психічного здоров’я учасників й учасниць освітнього процесу, впровадження Міжнародної програми Соціально-емоційного та етичного навчання, організації інклюзивного та безбар’єрного простору, підходу орієнтованого на стійкість та зцілення в умовах воєнного стану.
Подати заявку
917
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
ГО "Освіта без умов", за підтримки україно-швейцарського проєкту «Психічне здоров’я для України та посольства Швейцарії в УкраїніОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (очна/денна)
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: регіональна конференція
Цільові авдиторії:
- Інше: педагогічні працівники й працівниці та батьківство системи державної та приватної освіти Запорізької області
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: педагогічні працівники й працівниці ЗДО, ЗССО, ЗПО, ЗП(Т)О, ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Учасники/учасниці ознайомились з практиками підтримки психічного здоров’я учасників й учасниць освітнього процесу, організацією інклюзивного та безбар’єрного простору, використовують підхід орієнтований на стійкість та зцілення в умовах воєнного стану.
- учаснику/учасниці необхідно пройти реєстрацію за посиланням до 25 листопада 2023 року 23 год. 59 хв.;
- пройти телефонне інтерв’ю до 01 грудня 2023 року.