Нейрокорекційні музичні заняття в системі корекційно-розвиткової роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку
Підвищення інклюзивної компетентності фахівців освітньої та соціальної сфери. Соціальна та психофізична адаптація дітей зі складними порушеннями розвитку засобами музичної нейрокорекційної діяльності
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Суменко Тетяна ЮріївнаРозробники / розробниці програми:
Суменко Тетяна Юріївна, докторка філософії, викладачка кафедри музично-інструментальної підготовки вчителя Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради; членкиня ГО «Міжнародна фундація науковців та освітян» IESF; магістерка «Педагогіки вищої школи», психологиня, авторка курсів підвищення кваліфікації для педагогічних працівників, фахівців соціальної сфери та закладів спеціальної освіти; авторка «Інтегрованого соціально-мистецького курсу «MW», методичних матеріалів для дітей із складними порушеннями розвитку.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Керівник студії
- Культорганізатор
- Музичний керівник
- Практичний психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Мистецтво
- Мистецтво (музичне)
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- В1. Інклюзивна компетентність
Цей курс буде корисним якщо Ви працюєте з категорією дітей з порушеннями психофізичного розвитку (аутизм, інтелектуальна недостатність, синдром Дауна, дитяча шизофренія, ЗПР, ЗМР, ДЦП та ін). Якщо Ви прагнете освоїти інноваційні техніки роботи з підопічними з вищезазначеної категорії, знаходитесь у пошуці цікавих форм та методів корекційно-розвиткової роботи, цінуєте авторські практичні матеріали - запрошуємо до навчання!
Програма курсу складається з тем:
• етапи роботи музичного керівника з дітьми із ППР;
• психофізичні особливості дітей із ППР;
• нейрокорекційні музичні заняття;
• гострі кути музичної терапії в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з ППР.
Навчаючись за програмою даного курсу Ви дізнаєтесь про розвиток вищих психічних функцій, міжпівкульних зв*язків; користь рухового та музичного розвитку, особливості поєднання методів нейрокорекції та музичної терапії. Вивчите як ефективно залучати дітей з особливостями розвитку до виконання складних логопедичних, психічних, соціальних та нейрокорекційних завдань. Отримаєте і відповіді на запитання чому потрібно розуміти типи порушень у дітей, нозологічні форми хвороб, способи взаємодії з підопічними та інше. Отримаєте практичні навички по створенню шаблонів нейрокорекційних ігор-вправ та ознайомитесь із реальним відео контентом з власної педагогічної скарбнички від педагога-практика.