НЕшкола чутливого вчителювання
Життєхитрики для чутливого вчителювання в умовах інформаційного суспільства: просто та дієво про тайм-менеджмент і цифрову грамотність з позицій недискримінаційного підходу в освіті
Форми підвищення кваліфікації:
- очна
- онлайн-навчання
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Педагог-організатор
- Соціальний педагог
- Інше: Соціальний працівник. Вихователь ГПД
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
- Інше: Недискримінаційна, зокрема гендерна чутливість
Чому саме НЕшкола?
НЕшкола - це Новітня Ергономічна школа, яка гармонійно поєднує у собі інноваційні педагогічні практики і створення сприятливих умов для комфортного проходження педагогічними працівниками процесу підвищення кваліфікації.
НЕшкола - це інтерактивна взаємодія між учасниками процесу підвищення кваліфікації.
НЕшкола - це орієнтованість на наших слухачів, їх потреби і запити, клієнтська підтримка і живе спілкування.
НЕшкола - це практикоорієнтованість. Всі наші курси спрямовані в першу чергу на формування або удосконалення конкретних навичок.
НЕшкола - це навчання за принципом MICROLEARNING: за допомогою діджитал інструментів. Швидко, сучасно, дієво.
Ми надаємо можливість прокачати свої навички чутливого вчителювання під керівництвом команди експерток/-тів з :
- недискримінаційного, зокрема гендерночутливого підходу в сфері освіти;
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій у педагогічній діяльності;
- використання технологій тайм-менеджменту у педагогічній діяльності.
Наша команда:
- Рассказова Ольга Ігорівна - докторка педагогічних наук, професорка, тренерка, сертифікована експертка з антидискримінаційної експертизи освітнього контенту, співорганізаторка просвітницького проєкту “Гендерний відкритий університет”, фахівчиня з теорії та практики розвитку інклюзивної та інтегрованої освіти в Україні.
- Пахомова Лідія Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, тренерка, фахівчиня з підготовки педагогічних працівників до використання інноваційних технологій у професійній діяльності, керівниця СПК “НЕшкола чутливого вчителювання”.
- Єфімцева Ганна Геннадіївна, методистка ГО "ЕдКемп Україна", сертифікована експертка з недискримінації в освіті, членкиня предметної експертної комісії з проведення антидискримінаційної експертизи Міністерства освіти і науки України.
- Какадій Валентина Миколаївна, тренерка, сертифікована експертка з антидискримінаційної експертизи освітнього контенту, членкиня предметної експертної комісії з проведення антидискримінаційної експертизи Міністерства освіти і науки України, аспірантка кафедри соціальної роботи Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради.
- Анголенко Валентина Володимирівна - кандидатка педагогічних наук, психологиня, модераторка просвітницького проєкту “Гендерний відкритий університет”, фахівчиня з питань запровадження гендерночутливого підходу у пенітенціарній системі, зокрема під час ресоціалізаціі неповнолітніх правопорушників.
- Могилка Олександр Петрович - доктор філософії у галузі соціальної роботи, викладач кафедри психіатрії, наркології, медичної психології та соціальної роботи Харківського національного медичного університету, керівник центру "Компас" Харківського благодійного фонду "Благо".
- Кравченко Антон Валерійович - фахівець з охорони праці та культури безпеки.
Усі можливості
суб’єкта підвищення кваліфікації
Переглянути всі
Організація соціально-емоційної підтримки учнів ЗЗСО засобами освітніх онлайн-ресурсів
- 723