Квітень — місяць, дуже насичений подіями. Це період, коли весна повністю вступає в свої права і люди нетерпляче чекають на відкриття вуличних кафе, терас і буяння зелені в парках.
А ще квітень може бути дуже корисним для тих, хто шукають освітні можливості. Пропонуємо Вам добірку програм підвищення кваліфікації, які представили на EdWay різні суб'єкти підвищення кваліфікації.
Не зволікайте, дізнайтеся більше про програми підвищення кваліфікації, які Вас цікавлять, та знайомтесь із новими можливостями для свого професійного й особистого розвитку. Ось кілька програм, які можуть відбутися у квітні за різними напрямами підвищення кваліфікації:
1) використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
· Цифрові інструменти формувального оцінювання https://edway.in.ua/uk/mpk/51/detail/
· Як організувати дистанційне навчання https://edway.in.ua/uk/mpk/49/detail/
· Групова робота для онлайн-навчання: ідеї, форми та інструменти реалізації https://edway.in.ua/uk/mpk/433/detail/
2) розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
· Проєктне навчання в початковій школі: організація проєктів у НУШ та літніх таборах https://edway.in.ua/uk/mpk/343/detail/
· Види та методи організації читацької діяльності на уроках зарубіжної літератури. Як традиційний урок зробити інноваційним? https://edway.in.ua/uk/mpk/556/detail/
· Розвиток професійної компетентності вихователів, інструкторів фізкультури закладів дошкільної освіти https://edway.in.ua/uk/mpk/551/detail/
· Tренінг ZNO Survival Kit https://edway.in.ua/uk/mpk/101/detail/
· Змішане навчання https://edway.in.ua/uk/mpk/193/detail/
· Особливості інтегрованого навчання на уроках літератури в 5 класі НУШ» (створено на основі модельної програми для ЗЗСО Т. Яценко, І. Тригуб «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5-6 класи») https://edway.in.ua/uk/mpk/357/detail/
3) емоційно-етична компетентність
· Як не потрапити в пастку під назвою «Емоційне вигорання»? https://edway.in.ua/uk/mpk/53/detail/
· Організація роботи вчителя по зниженню емоційної напруги школярів в умовах воєнного часу: рекомендації, вправи, техніки https://edway.in.ua/uk/mpk/392/detail/
4) інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
· Освітні труднощі I рівня у дітей дошкільного віку https://edway.in.ua/uk/mpk/557/detail/
· Гра у початковій школі: навчання в задоволення https://edway.in.ua/uk/mpk/555/detail/
· Хібукі-школа: використання терапевтичної іграшки Хібукі в закладах освіти у воєнні та повоєнні часи і в рамках інтеграції з програмою СЕЕН https://edway.in.ua/uk/mpk/491/detail/
5) мовленнєва, комунікаційна компетентність
· Inquiry based learning - навчання через відкриття https://edway.in.ua/uk/mpk/184/detail/
· Розвиток критичного мислення: як приймати власні, зважені рішення https://edway.in.ua/uk/mpk/468/detail/
· Особливості створення мовно-літературних флешкарток та цікаві форми роботи з ними https://edway.in.ua/uk/mpk/77/detail/
· Професійне мовлення вчителя https://edway.in.ua/uk/mpk/505/detail/
6) психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
· Інтегрований соціально-мистецький курс «My world» для дітей із складними порушеннями розвитку https://edway.in.ua/uk/mpk/176/detail/
· Реалізація вимог нової української школи під час організації освітньої діяльності дошкільників та молодших школярів з природничих наук https://edway.in.ua/uk/mpk/521/detail/
· Практико-орієнтований курс «Педагогічний об'єктив: Дошкілля у стилі «хю́ґе» https://edway.in.ua/uk/mpk/291/detail/
7) розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
· Курс для керівників закладів загальної середньої освіти із забезпечення якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами https://edway.in.ua/uk/mpk/548/detail/
· Правовий порадник керівника https://edway.in.ua/uk/mpk/267/detail/
· Моніторингові дослідження у шкільній практиці https://edway.in.ua/uk/mpk/501/detail/
· Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти https://edway.in.ua/uk/mpk/301/detail/
8) формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
· Особливості організації освітнього процесу за Державним стандартом базової освіти в умовах реалізації концепції Нової української школи https://edway.in.ua/uk/mpk/387/detail/
· SMART TEACH. Інтерактивне робоче місце вчителя https://edway.in.ua/uk/mpk/350/detail/
9) формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
· НУШ: базова середня освіта https://edway.in.ua/uk/mpk/414/detail/
· Ефективна комунікація і взаємодія учасників освітнього процесу в коучинговому форматі https://edway.in.ua/uk/mpk/361/detail/
· «Академічна доброчесність» онлайн-курс для вчителів старших класів https://edway.in.ua/uk/mpk/42/detail/
· Живи безпечно! https://edway.in.ua/uk/mpk/238/detail/
10) цифрова компетентність
· Нові онлайн-сервіси: особливості створення та методика використання в освітньому процесі https://edway.in.ua/uk/mpk/338/detail/
· Практичний курс «Instagram для педагога» https://edway.in.ua/uk/mpk/547/detail/
· Використання онлайн-дошки MIRO в процесі дистанційного навчання https://edway.in.ua/uk/mpk/215/detail/
· Особливості будови та принципи роботи документ-камери https://edway.in.ua/uk/mpk/420/detail/
Відвідайте також сторінку «Календар можливостей» (https://edway.in.ua/uk/mpk/calendar/ ), де Ви зможете знайти ще більше пропозицій, щодо саморозвитку, самовдосконалення та підвищення педагогічної майстерності.
Бажаємо Вам успіхів у професійному розвитку!